مسئول کمیته همگانی هیات گلف هرمزگان 

زیر مجموعه‌های هیات  گلف برای راه اندازی به حداقل منابع مالی نیاز دارند 



مسئول کمیته همگانی هیات گلف هرمزگان با مسئول كميته آموزش فرهنگى ورزشى شهردارى بندرعباس دیدار کرد. 
به گزارش صبح ساحل، فرشته براهیمی مسئول کمیته همگانی هیات گلف هرمزگان، خانم عباسی مسئول کمیته آموزش گلف استان با خانم محمودی مسئول آموزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس دیدار كردند.
براهیمی در این دیدار ضمن تشریح برنامه های هیات گلف استان و تاکید بر افزایش تعاملات بین شهرداری و هیات گلف استان گفت: بندرعباس به جهت موقعیت استراتژیک و با اهمیتی که دارد نیازمند توجه و توسعه زیرساخت های ورزشی می باشد، اما توسعه مستلزم تامین منابع مالی زیادی است. به همین دلیل فرایند طولانی خواهد بود.
وی افزود: پیشنهاد ما استفاده از ظرفیت هیات گلف استان برای افزایش سرانه فضای تفریحی و ترغیب نسل جوان به انجام فعالیت های ورزشی است.
براهیمی تصریح کرد: خوشبختانه زیر مجموعه های هیات  گلف که شامل مینی گلف، وودبال، کروکت و وودبال می باشد برای راه اندازی به حداقل منابع مالی نیاز دارند و با توسعه این ورزش ها که بسیار جذاب هستند به ویژه برای نسل جوان که تمایل به تجربه کردن ورزش های مختلف می باشند. 
مسئول کمیته همگانی هیات گلف هرمزگان اظهار داشت: شهرداری بندرعباس و شهرداری مناطق چهارگانه تا کنون حمایت های کم نظیری از مجموعه گلف استان داشته اند و امیدواریم این حمایت ها تداوم داشته باشد و شاهد راه اندازی زمین رنج گلف و زمین استاندارد مینی گلف جهت برگزاری مسابقات ملی باشیم. 
این موضوع بدین جهت مورد اهمیت است که بندرعباس علاوه بر ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری فراوان جزو شهرهای خلاق نیز می‌باشد که اهمیت این امر را دو چندان کرده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها